För några veckor sedan gav jag äntligen mig själv tillåtelse att köpa den "häst" jag har velat köpa i flera månader...Summerbeam aka Samba!
Det var alla hjärtans dag när jag köpte henne :D
 

Fullt namn: Summerbeam
Smeknamn: Samba
Kön: Sto
Personlighet: Snäll och lydig, men ovillig att hoppa höga höjder. Kan göra tricks för kraftfoder men kräver annars inget godis. Gillar att klia och gosa med Chippy.
Bakgrund: Ända sedan ponnyerna kom har jag velat ha henne men köpte Chippy först. Nu äntligen när BB  var klarlevlad så var det dags att köpa henne...Men gissa vad jag gjorde då? xD Jo, jag råkade köpa en sak för två SC för mycket för att jag skulle ha råd med henne! Så det var bara att vänta till närmaste lördag...fast då så fick jag sällskap så det var ju bra :D
PS. Jag kan inte fatta att ni tittar in här fast jag aldrig skriver... :S Ni är guld värda <3

Kommentera

Publiceras ej