Helojj!
Nu får vi hoppa satt matilda får årdning på sin Bråkiga ponny, Själv har jag blivit rejält arg på klubbledaren i min ridklubb. Hon klagar på att jag, när jag frågade om hon ville vara med på långritt, inte var tillräkligt inbjudande. Så hon startade en egen utterit !!!! Gud va drygt... Så jag och en annan tjej har bestämt oss för att vi ska starta en egen. Vi har ej bestämt vad den ska heta, de ska ha fissa regler som att man måste värma upp 1 min i skrit och en   i trav, sen är de bara att köra. DE kommer vara letioner som är frivilliga att komma på... Då kommer vi att vara mestadels i Bergspadocken (BP) i VD... Vi kommer ha hoppning, gymkana, horsemanshipe, voltige, uteritter och myclket mycket mer.. Och tro mig!!! de komemr bli den bästa klubben ever... DE komer va några få regler. Vi kommer att hitta på massa kul!!! Tävlingar och uteritter varanan helg. Allt är frivilligt! Men jag hoppas a tt ni vill koma och vara med. Vi kommer att skapa den på lördag (31). Då ska jag ven köpa ett nytt hår ;). Men vill ni vara med är det bara att skika ett lietet brev till mig i SS, til: Emilia Silverwater!!! Man behöver inte vara SR.
jag hoppas verkligen att Matilda vill vara med....

Kommentera

Publiceras ej