Hej :/!
Nu vet jag att det var längesedan jag bloggade.
Men nu är det så att jag har haft så mycket annat att ta itu med, t.e.x att göra en film om Mig och Nynna.
Men nu vill jag säga några or om dessa nya träns!
Deär ju ascoola!!! Själv köpte jag ett mörklilla, här är en bild:
Visst är vi snygga i det?! 
Men det var en sak till, snart kommer man ju at kunna köpa flera hästar.
De kommer ju att vara unghästar, alltså måste man rida in de.
Då är det ju bra att börja med ett träns utan nosgrimma, sedan kan man börja med ett vanligt (det finns ju bara två tränsmodeler på jorvik än så länge). Men då har jag kommit på vad man kan göra.
Jag ska köpa ett tränssätt, det är två st ljusrosa träns, ett med nosgrimma och ett utan.
Det med nosgrimma har jag redan, det är nynnas men hon kan säker donnera det. Hoppas jag i alla fall!
Här är bilder på tränssättet:
Träns 1 i tränssättet, med nosgimma!
 
träns 2 i tränssättet, utan nosgrimma!
 
 

Kommentera

Publiceras ej