"Servern är temporärt nere på grund av oplanerat underhåll, vi beklagar för eventuella olägenheter." Hatar den meningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU har man inte kunnat logga in på 2 dar!!!! Stackars hästarna, hoppas att matilda matar de :/
 
PS! hör av er om ni vil lkomma med i min klubb ;) Ända reglen är att man måste vara snäll mot varaandra :P DS!
JUSTE! sorry för att jag inte bloggat på länge! har inte kännt att det e någån mening med de då jag inte kunnat komma in på SS! :( :( :(

1 kommentarer

Matilda

01 Jan 2013 19:39

Tyvärr Emilia, jag har inte ens kunnat komma in på internet på ett tag, det var något fel med ComHem, så jag har inte heller kunnat vara inne och ta hand om hästarna :(

Svar: Det är alltid fel på comhem ;)
Matilda Silverwater

Kommentera

Publiceras ej