Det blev inte Steves eller GÅD jag flyttade tillbaka till efter julen, det blev...
Mitt nya hemstall :D
 
...ML!
 
Jag har alltid gillat Moorland, och jag bodde där långt efter att jag blev SR. När det var gratis att byta hemstall tror jag bara att jag bytte en gång, hehe. Det var när jag skulle testa VG, bytte dock tillbaka snabbt som attan för att det var ovant. ;) ML är så nostalgiskt och mysigt, dessutom är det ganska nära till sb och så kan man ta transport till olika delar av Silverglade, och jag har inget emot att hjälpa nya. Tvärtom, det är bara roligt! :D Särskilt när man får ett tack efteråt :)))
 
Jag minns min newbietid när jag är i Moorland, stallchatten t.ex., som jag fick fråga efter hjälp i, när jag inte hittade brunnen... xD Jag minns när jag inte var SR och hade slutfört alla icke-sr-uppdrag - då var jag bara inne en liten stund varje dag för att göra "blåa" (alla tävlingar, dagliga och stallsysslor kallades i min krets då alltid för det samlingsnamnet), och sedan inte hade något att göra för att jag inte hade några uppdrag och inte visste vad klubbar var.
 
:)))

Kommentera

Publiceras ej