Tjaa, skulle bara säga att snart kanske Askan blir tre år!
 
I alla fall, så har jag lite hjärnsläpp och inget att skriva om, så hejdå!
 
Jo, juste! Jag skulle skriva att jag just nu lånar en bråkig dreyssponny som kallas Mimmi, eftersom Thunder nu har fölis. Skulle bar säga det om ni undrar varför jag rider runt på en fux fast Thunder har fölis :P Mimmi är som sagt väldigt bråkig, men går fint i dressyren fast vägrar oftast att hoppa, och galoppbanan fick jag köra om ungefär 11 gånger innan vi runt! O.O Hon river ofta, vägrar nästan alltid, eller så springer hon helt enkelt in i hinderna eller kastar av mig, titta:
Här hoppar hon i alla fall över hindret, men jag flyger av ändå men håller fast i mina gummityglar, som satt på hennes träns när jag hämtade henne.
Nej, det är innte Thunderbeams saker utan begagnade likadana som jag köpte eftersom jag bara fick låna henne med träns.
 
Tja, det var väl all jag hade att säga just nu så, hejdå!

Kommentera

Publiceras ej